Subject: FW: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 „Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muu...
From: "Viia Roosaar" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Mon, 5 Aug 2024 10:30:22 +0300

Tere

Edastan vastuskirja tervise- ja tööministri 19.12.2018 määruse nr 71 
muutmise kohta.

Lugupidamisega

Viia Roosaar

juhiabi

tervisetehnoloogiate instituut

Tallinna Tehnikaülikool

 From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 16, 2024 4:11 PM
To: Tervise Arengu Instituut <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Keskkonnaamet <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Radioloogia Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Nukleaarmeditsiini Selts <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Radioloogiatehnikute Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
joosep.kepler <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Hambaarstide Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Ortodontide Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Perearstide Selts 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Puuetega 
Inimeste Koda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu 
Tervishoiu Kõrgkool <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Tervise Arengu Instituudi inimuuringute eetikakomitee <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli inimuuringute eetikakomitee 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tartu Ülikooli 
Kliinikumi kliiniliste uuringute keskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Center for Clinical and Basic 
Research AS <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; TalTech info <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Ootame tagasisidet 05.08.2024, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/6c8165f0-aca0-477b-b6f4-117bee1f2006

Pealkiri: Tervise- ja tööministri 19. detsembri 2018. a määruse nr 71 
„Meditsiinikiirituse protseduuride kiirgusohutusnõuded, meditsiinikiirituse 
protseduuride kliinilise auditi nõuded ning diagnostilised 
referentsväärtused ja nende määramise nõuded“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 16.07.2024

Registreerimise number: 1.2-2/73-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee